Sjukhus-besök för mig

Idag började dagen men att min klocka inte ringde. Blev väckt kvart över 6 och fickslänga ner jumpakläderna i väskan.
Idrotten gick jättebra tills det var 10 minuter kvar, då
stukade jag högra foten ( :'(  Och tänjde ut ledbanden totalt. Efter att ha lindat in foten hos sjuksyrran drog jag ifrån skolan, hem till X och sedan vidare därifårn hem till mamma och pappa. De skulle köra mig till Karolinska.

Väl där fick jag träffa en massa läkare och ortopeder. Blev en del läkar-kandidater också. Ondast gjorde det när alla, en efter en skulle pilla på min fot. Slutade med en smärtstilande tablett, röntken och några träningstips från en överläkare. Han var riktigt rolig den läkaren...
Han sa till mig att göra en
"stå på benet övning" och ville jag göra det svårare sen så kunde jag stå på det onda benet och blunda i 60 sekunder. Då sa jag: "Åh, va bra. Det har jag aldrig kunnat göra förut".

Han sa åt mig att stanna hemma i 1-2 dagar. Sjysta doktorer det-där.

Nu sitter jag här o tar det lugnt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback