Skemat för morgondagen

Tänker dra morgondagens chema, nu när jag är igång.

Vakna halv 7 OBS!!! halv 7, INTE 6. (Tänker hoppa svenskalektionen) 
Svenska - (fattade ingenting av uppgiften och jag ska ha muntligt seminarium i morgon)
Scenisk Gestaltning - träna inför Luciauppvisningen.
Håltimme - plugga engelska.
Engelska - lämna in läxan som precis gjordes.
Psykologi - lyssna på Mats prat.

Efter det blir det att springa till bussen och ta sig så snabbt jag kan till Jakobsberg för att inte bli mer än 40 min sen till jobbet. Jobbar fortfarande på Torsdagar, har dock missat 2 tillfällen. Sen blir det hem efteråt.

Vad har ni för planer till i morgon?

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: N I L M A

imorgon har jag föreläsning men vet inte om jag ska gå dit eller inte. vi får se!

2009-11-11 @ 22:14:11
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback