Längtar tills ...

Längtar tills jag blir vuxen... Absolut inte för att man är äldre, utan för att man är klar med skolan och har börjat jobba. Nu kommer ju jag förmodligen att vara kvar i skolan tills jag är ca 25 år innan jag blir jurist. Efter det äre praktik och grejer, ännu mer skola. Sen blir jag advokat... Får jobba med mina fall och kämpa mig uppåt till Åklagare. Shit sen äre bara att skaffa sig ännumer erfarenheter och jobba hårt för att bli domare.

När man är domare tjänar man en del cash. Och för cash kan man köpa saker. En chyst villa med swimmingpool, jacuzzi, ett rymligt kök och en massa exklusiva tillhörigheter. Den snyggaste inredningen och alla senaste grejer. Sen måste man såklart ha en nice bil. Shit en Lamborghini skulle absolut inte sitta fel.
En svart Lambo med "måsvingar" ska jag ha.

Det enda jag aldrig skulle kunna tänka mig att köpa är kärleken. Den rätte kommer när det är tid för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback