Veckan kunde inte gå bättre och jag hade nog fanimig rätt

Mamma ringre nyss också... Hon sa att hon har pratat med soc och att jag och Felicia ska flytta hem igen - enligt dem.
Tycker då att det är jävligt konstigt att inte
JAG har fått höra det ifrån dem. Så började hon prata om att vi ska göra om mitt rum där och fixa det så att jag trivs....

Då blev jag skitförbannad och sa att jag aldrig tänker flytta tillbaka, jag hatar det där huset och mitt rum där är så smalt och fult och äckligt. Det får fan inte ens plats möbler där. Har en 90-säng, en bokhylla och en byrå... och ja, sen får man inte plats att gå in om man ställer in något mer.

Så sa jag att hon bara ljuger och att hon har svikit mig förut.
Jag litar inte på min mamma alls. Tidigare har hon ju slagit mig, och jag skulle aldrig i mitt liv kunna tänka mig att bo med någon som har slagit mig (igen). Jag är trött på att bli behandlad som en jävla boxningsäck!!! Jag förtjänar att bli behandlad med respekt även av mina föräldrar. Sen började hon gråta när jag sa att hon var polisanmäld för det, så lade hon på.

Slut på det samtalet. Nu sitter hon och skickar sms med meningar långa som giraffer om att jag sårar henne och gör henne illa.
DET ÄR JU FÖR FAN HON SOM HAR SATT MIG HÄR.

Nu ringde hon igen och sa till mig att jag vet hur dåligt hon mår, men jag ska inte behöva ta ansvar för henne, jag ska inte behöva bära min mammas last. jag har min egen och det räcker gott och väl.

Sa till henne att hon inte ska ta det med mig för att
"jag lever mitt liv och du lever ditt liv"... varpå hon svarar: "Ja, men jag ska inte leva längre". Det sista jag sa innan jag lade på var: "Det skall inte du ta med mig, det är inte mitt ansvar att se efter dig, ring en psykolog eller något".

Ska ta o ringa den där jävla soctanten nu o snacka vett med henne!

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback