19/10-08 - 19/10-09

Kom precis hem från stan. Idag var det exakt ett år sedan jag och Nasho blev tillsammans första gången, så började vi bråka i förrgår och sedan dess har han inte hört av sig. Hela dagen har jag försökt skicka gulliga sms och vara snäll - utan svar.
Så nu när jag va i stan lånade jag Emilias telefon och ringde honom. Han tänkte minsann inte förlåta mig för något utan sa att vi kan va kompisar. Men jag vill inte ha honom som kompis. De kompisar jag har ska finnas där för mig. Och finns han inte där som kille så är ju chansen liten att han finns där som kompis.

Jag är alltså 100% singel från idag - skönt att veta.

Funtar på om jag ska kolla på film, men har ingen aning om ifall jag orkar. I så fall blir det Slumdog Millionaire. Min absoluta favoritfilm...  Elle rjag vet inte riktigt. Tror att Sex and the city och Slumdog Millionaire ligger på delad 1:a plats.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback