A hell of a game



Sitter i skolan. Håltimme från 11.00 - 14.15 så har ingen aning om vad jag ska göra fram till dess.

Matchen mellan Sverige - Albanien igår var
a hell of a game, så sjukt jävla bra gjort av Sverige. 4-1 slutade matchen, för de som inte visste det. Jag började det hela med att vänta på Mille och Fadi i Solna centrum i över en timme. Jäkligt kallt var det. Sen gick vi ner till Råsunda ca en kvart innan matchen började, så skön stämning utanför.
Så tog vi oss till våran ingång och gick in, lagomt till nationalsångerna.

Fokus på matchen, kunde knappt slita blicken ifrån bollen. Och det var bara så otroligt snygga mål.

Efter matchen åkte vi in till
T-centralen för att ta tågen åt våra respektive håll.
Fadi frågade vart jag skulle och jag sa att jag var på väg till
Jakobsberg för att sova hos min kompis. (jag hade ju frågat Mille om jag fick sova där men han sa kanske) Så sa Fadi att han trodde att jag skulle sova hos Mille, för att han hade sagt att jag skulle det. Det var ju mer än vad jag visste :(
Om han hade sagt till mig att jag skulle sova hos han och inte bara kanske, så hade jag ju inte frågat Anna.

Så jag åkte till Jakobsberg och de åkte mot Södertälje.


Idag blir det hem efter skolan för att packa, flyttar ju till Upplands Väsby på lördag. Har inte packat ännu, så det ska jag göra ikväll - i stället för att jobba. Blir nog till att packa i morgon också. Och lördag förmiddag med. Tråkigt fast det måste ju göras.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback