Bad day



Dålig dag.
Idag gick jag upp halv 7 och fick stressa i mig frukost, enormt irriterande att vakna för sent. Så koom jag till Solna station - då var bussen försenad, träffade på min mentor som sa att det inte såg nå vidare ut för våran klass på provresultaten - sänkte ju humöret ytterligare. Skolans inloggning på datorerna fungerade inte på halva dagen, skrivit ett psykologi-grupparbete nästan hela dagen, suttit över efter skolan, kommit hem o nu tjaffsar jag med Anna.

Kul dag måste jag säga, med ironi i rösten.

ska sitta ett tag och lugna ner mig nu eftersom jag e så arg så jag skakar. Anna är ju som Nasho i vissa lägen. Kastar sig in i diskussioner - men vägrar att diskutera vidare - vilket leder till att hon börjar bråka.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback