Fylld Av Begär

Eftersom jag bara ska ha, ska ha, ska ha och ska ha en massa grejer, så bestämde jag mig för att låta min håltimme gå åt till att hitta ett "ska-ha", ett "vill-ha" och ett "måste-ha".




Cableknit oversized wrap sweatercoat Från Victoria's secret blev ett ska-ha.
Den kostar $49 är gjord utav ull med läder detaljer i spännena.



Svart klänning utan axelband ifrån Victoria's secret säljs för $85
Den är gjort i polyester och finns tyvärr bara i svart. Vill-ha

http://www2.victoriassecret.com/landing/?cgnbr=OSCLOZZZZZZ



Klänning från H&m kostar bara 199:-
Överdelen är i spets och underdelen är gjord i Polyester.
Den är ett Måste-ha för mig.

Nu tänkte jag leta vidare efter andra saker, men vet inte om jag hinner uppdatera innan lunchen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback