Flyttat vidare


Mitt tomma rum.

Idag flyttade jag och Felicia ifrån jourhemmet i Knivsta. Nu bor vi i
Upplands Väsby.
Lyckades ta en bild på rummet jag hade i jourhemmet, tömt dock.

I morgon kommer en bild på mitt nya rum :D Jag har en jättestor garderob - verkligen en garderob som tjejer drömmer om!

Vi ska iväg och handla på
IKEA på lovet. Ska få ny säng, skrivbord, taklampa (har ingen sådan) bokhylla och en helkropps-spegel.
Mathilda's going happy.

Jag har packat upp alla mina saker så rummet känns verkligen som mitt.

Jag sökte förresten jobb på
Mcdonalds förra veckan. Idag fick jag ett mail om en gruppintervju som äger rum den 25/10, de ville att jag skulle komma. Så snart kanske jag har ett helgjobb.

Nu ska jag sova =)
Gonatt sov sött!

Ps: Jag sover alltid bäst första natten i nya hus.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback