Fotbollsfeber

Jag har 3 biljetter till morgondagens match: Sverige - Albanien. Enda problemet är att jag har olika tänkbara kombinationer utav vilka jag ska gå och se den med.

  1. Antingen blir det jag och pappa, men då kan jag inte ta med någon annan och har lovat bort 3:e biljetten till Jennie i det fallet.
  2. Jag, Mille och Fadi går och ser matchen. Troligen innebär det att jag får sitta ensam och se matchen eftersom de antagligen kommer att gå undan? Huvudsaken är ju att Mille då inte längre är sur på mig. Denna kombo gäller enbart i det fall pappa inte kan följa med.
Hellst av allt vill jag gå själv med Mille men han vill inte gå om inte Fadi följer med och jag har inte en jävla aning om varför.
Så jag sitter bara här, hemma hos mamma och väntar på att pappa ska höra av sig om han kan gå på matchen i morgon eller inte. Så jag vet vad jag ska säga till alla sen.

En annan sak är att Haydar vet att jag har 3 biljetter och fan vad han tjatar om att få en. Men dom är ju redan bortlovade på olika sätt, ingen biljett till Haydar inte.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback