Fyllebilder från i lördags

Bilder från i lördags kommer här.

Håret var fixat - måste fan färga om det.



Sminket fixat för kvällen.


Veronica och Marii - nyktert tillstånd? knappast.


Marii på stationen - Hemgång för henne och vänta på Nasho för mig


Marii & Jag på stationen - Följde med henne
för att hon skulle med ett tåg en halvtimme senare



Jag i Rinkeby - Skitbakis och på väg till Mc Donald's



Nu ska jag käka Brunch och sen följa med syster till centrum. Efter det blir det stan för att lämna leggings till Jennie. Hon ska ha dem till halloweenfesten på fredag. Sen ska jag vidare hem till Anna. Ska ju sova där inatt för att vi ska upp tidigt och fixa en sak. Sen blir det till min advokat efter att va har fixat. Och sen hem =)

Peace out
..v, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback