Livet är fyllt av roller


Bildbrist

Sitter i skolan och är magsjuk eller något sånt. Känns ju inte så jävla roligt. Gick hit för att hämta naturböcker så jag kan plugga till provet som är på måndag. Då är det lika bra att stanna hela dagen och kanske få något gjort.

Blev jobb igår efter skolan. Var riktigt roligt nu när man har tagit åt sig en roll som ledare. Man får styra och ställa lite mer än i skolan. Det är roligt.
Kom att tänka på det våran psykologilärare, Mats, sa igår om att man har olika roller i olika umgängen. Det stämmer helt och hållet.

Tillexempel:
Skolan
Jobbet
Hemma

Svar:
I skolan är jag lite mer laid back - Jag tar det som det kommer och gör det bästa utav allt.

På jobbet är jag frammåt och manar på andra, ser till att saker och ting händer, vägleder de andra till att hitta svar på frågor genom att leda dem in i det. - Jag har alltså en mer ledande roll.

Hemma kan jag ta det lugnt, vara lat - göra det jag känner för helt enkelt. Där är det jag som är under de vuxna medans jag på jobbet är jämlik med de vuxna.

Efter jobbet åkte jag in till stan för att käka middag och träffa Milad :D fast fick bara träffa honom i ca en minut om ens det "/

Vi hade suttit hela dagen och smsat om att bitas (haha naughty boy) Så fick jag ett sms en helvtimme efter att vi träffats där han skriver: "fan vad jag ville bita dig ;D" - fegis(?)

Riktigt söt kille i allafall :D

Nu sitter jag här och skriver. Har håltimme till 11.50 då psykologin börjar.

Peace out
..v,



Kommentarer
Postat av: karim-alazim

tare lugnt med ögonbryrnen, lägg inte så mkt brunt, de e fan fuuuuuuuuuuuuuuuult :/

2009-10-12 @ 01:41:30
Postat av: Anonym

och det hade att göra med?

2009-10-12 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback