Mathilda VS Barbie



I morgon blir det
upp tidigt.
Ska till Jakobsberg och hämta mina kläder, sen köpa hårfärg och efter det
möta upp Cattis. Vi ska åka hem till min morsa för att färga mitt hår. Efter det ska jag börja sminka mig inför morgondagens Halloweenfest. Har bestämt mig för att vara Barbie med tema: Använd.

Då kommer jag se ut att ha varit i ett barns händer. Lekfulla kläder, klackskor, pärlsmycken, udda frisyr och perfekt smink. Blir nog hur bra som hellst.

Har dock lite problem med hur jag ska vara sminkad. Vet inte riktigt hur jag ska se ut som barbie. Alla vet redan att Barbi är smal och perfekt. Men jag e faktiskt mullig. Mitt budskap kommer att vara att alla är vi fina på våra olika sätt. Det finns ingen som kan komma och säga att jag är ful för att jag inte ser ut som Barbie på riktig i morgon. Jag är den jag är och jag trivs som jag är. Tyckte bara att det var en rolig idé att klä ut sig till henne nu efter min "hemliga tisdag". I morgon kommer ni få veta vad jag gjorde. Eller rättare sagt i morgon natt. Mellan fredag och lördag.

Mathilda VS Barbie


Kan ju glädja mig år att Jag har former till skillnad från den oproppertioneliga Barbien

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback