Min hemliga dag

Hejsan, hoppsan!

Kom precis hem, har ju sovit hos Anna inatt eftersom vi skulle upp tidigt och fixa en sak. Hehe, dagen började med att vakna kl 08.00 och duscha. Sen tog vi tåget till Bro - Annas frisör ligger där. Efter 2 timmar hade hon nyfärgat hår och en massa dyra hårprodukter. Då tog vi pendeln tillbaka till Jakobsberg och begav oss upp till Annas kompis, Ami, på Söderhöjden. Ami är otroligt duktig på att fläta hår, mer kan jag inte avslöja.

Efter ca 6 timmar kom vi därifrån. Båda med en otrolig smärta i huvudet. Så gick vi hem till Anna för att laga mat. Det fick bli mitt uppdrag. Potatisgratäng och kyckling. Kycklingen blev lite för salt för att Anna störde mig mitt i kryddningen, när hon började fråga vad jag hade haft i för kryddor. Men gratängen blev 5-stjärnig.

Kvart i 9 gick vi till tågstationen för att hon skulle till stan. Jag åkte hem till mamma för att syrran va där och vi skulle bli hämtad utav vår fostermamma.

Morgondagens schema:
Vakna, äta brunch, göra mig i ordning, Ikea - SHOPPA MASSA MÖBLER!, äta god mat, åka hem och längta efter att möblerna kommer. Sen blir det nog till att plugga lite också.

Nu ska jag kika lite på någon gammal
julkalender för jag har börjat få julkäslor. Jag och Anna käkade sandwiches från hemköp och drack julmust till frukost. Julen är tidig i år, eller är det bara jag som tycker det? Halloween har inte vart än och de säljs redan julkalendrar och julmust i butikerna.

Peace out
..v,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback