Shopping is LOVE!

Jag förstår inte hur jag kunde hitta i stort sätt allt jag behövde på ett o samma ställe. Jag gav visserligen upp min sminkhylla och bokhylla men lyckades göra en combo utav båda delarna. Man blir så glad utav att unna sig själv saker man egentligen inte har råd med.
Jag skulle egentligen ha köpt en 120 x 200 säng. Men 140 x 200 var bara 200:- dyrare, så jag fick min 140-säng. Jag blev hur glad som helst. Och köpte en hel hög sköna kuddar i brun-begia nyanser. Allt i mitt rum kommer att hålla samma färgkoder i stort sätt. Vitt blandat med ljusbrunt, begie och mörkbrunt. Det kommer bli så fint.

Nu är det ju bara ett projekt att skruva ihop alla delar när de kommer i morgon. Fattas alltid någon skruv eller mutter när man börjar bygga =)
Det problemet löser vi då för nu är jag en glad Mathilda. 

Och alla som säger att man bara shoppar för att dölja sin smärta... Ni har fel!
Att shoppa är kärlek! Åt minstånde jag shoppar inte för att jag mår dåligt. Jag shoppar för att hålla mitt humör uppe och för att jag har en del begär i mitt liv. Jag shoppar för att jag tycker att det är roligt och jag blir glad. (Så länge man inte upptäcker att t.ex. kläderna är smutsiga när man kommer hem).

Men shopping ÄR kärlek.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback