Sista inlägget ifrån jourhemmet



Ligger i sängen och bloggar, troligen det sista blogginlägget härifrån.
Inatt är den sista natten på mitt jourhem. Jag flyttar till
Upplands Väsby i morgon på dagen. Så min morgondag lyder såsom följande:

Upp 8 - 9 tiden
Äta frukost
Packa alla kläder och skor + småsaker
Städa rummet
Flytta


Efter det har jag ingen aning om hur dagen kommer fortsätta. Troligast är att jag och syster packar upp på våra nya rum och lär känna vår nya familjehems-mamma.

Så nu ligger jag i "min" 120-säng för sista gången, har även haft min sista disk-dag här i huset - idag.
Det käns faktiskt lite underligt att de senaste 3 veckorna har gått så pass snabbt. Men i morgon börjar allt om igen. Nytt hus, ny familj = helt ny miljö --> = ANPASSNING

Sov sött!

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback