En shoppaholics bekännelse


Bild från i somras

Idag var det skola och massa smsande.

Började morgonen med att åka i syrrans skoltaxi till Märsta. Fick självklart sitta i framsätet bredvid en stinkande äckelgubbe. Hela bilen stinker cigaretter och urin. Otrevligt värre.
Sen var det tåg till Solna och buss till skolan. Började med Tyska. Vi satt en hel lektion med att översätta en text från tyska till svenska sen tillbaka till tyska - muntligt. Och sedan räkna och stava alla siffror från 0-20. En aning tjatidt så jag har läst tyska steg 1  i 3 år och redan kan alla grunder.

Efteråt var det Engelska redovisningar. Det innebar håltimme för min del^^

Sen svenska - film; stolthet & fördom

Naturkunskap= INSTÄLLD! vi skulle ha haft ett prov i det på onsdag men det blev också inställt pga att läraren är sjuk. Prov uppfluyttat på obestämd tid.

Då åkte jag till jakobsberg och mötte upp syster min. Så drog vi ut på shoppingrunda.
Jag köpte:
1 t-shirt från gina tricot 49.50:-
3 par örhängen från glitter 44.50:-
2 hårklämmor från glitter -
2 näspiercingar från glitter 50:-
Dream mousse foundation fr H&m 135:-
Tops fr H&m 19.50:-
3 par string från Lindex 100:-

Det fick jag för 400:- tror att jag har glömt något, vet inte vad.

Sen hade jag möte med soc. Vi tog en fika på Waynes' coffe
Blev en Schailatté och Devils cake
Muuuuums

Efter det fick vi skjuts hem

nu pratar jag med Simon i telefon

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback