Shopping


Jag fick min dator idag :D
En eMachines notebook. Den är svart med en mönstrad framsida, har 4GB skärmminne och 320GB på hårddisken.

Jag var beredd på att få en mini-Pc men blev så mkt gladare nu när jag fick den här i födelsedagspresent. Den ska även få en uppgradering till windows 7 om en månad (helt gratis) :D

Förutom datorn köpte jag microsoft office-paket som går att installera på 3 datorer samt filmen  Love Guru. Så ikväll blir det Bastu och filmkväll :)

Efter Mediamarkt åkte vi till valbo köpcentrum  för att kolla lite. Där köpte jag ett par svarta jeansleggings för 199:- ett svart linne (som Jennie kmr döda mig för) 129:- och  ett pat tights för 79:-
Bilder kommer upp senare :P

Får mer pangar på måndag o då ska jag köpa nya SOLO och en ny foundation :)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback