Uppdaterar



Jag tänkte lägga upp bilder på mina inköp nu, men ginatricots hemsida är ganska snabba på att rensa ur äldre artiklar för att få in nya. Så ni får tyvärr vänta innan ni får se mina inköp.
Jag har ingen lust att sitta och googla i en timma för att hitta något, när jag lika gärna kan fota senare och lägga in.

Pratade med Nasho på msn för en stund sen, bara för att irritera honom. Men han blev inte irriterad. Istället bestämde han att jag ska sova hos han från fredag till lördag :S Men det vet jag inte om jag har lust med. Okej jag vill men det är bara för att jag får närmare till jobbet på lördagen då jag börjar ca 13.30 och bussen från knivsta bara går varannan timme på helger. Så jag kmr få gå upp jätte tidigt för att fixa mig i såfall.

En positiv sak är i alla fall att jag förmodligen flyttar om 3 veckor :D Då slipper jag gå upp halv 6 på mornarna. Jippie.

Nu ska jag gå och se på The love guru som jag köpte för 49 kr idag :)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback