Waste of time



Idag fixade jag mig (jättefint - enligt mig själv) för att åka till stan och träffa en kille :)
Den där killen som jag hade bestämt med igår att träffa. Fast tyvärr så hörde han inte av sig på hela dagen, så allting slutade med att jag åkte till Jakobsberg för att träffa en annan. Och den andra kunde tydligen heller inte träffas när jag väl kom till jakobsberg.
Då väntade jag på Jennie i stället, för hon kunde träffa mig :) Träffade henne och Alex på stationen i ca 15 minuter sen åkte dom med tåget och jag tog bussen hem till mamma för att hämta min jacka och lite örhängen.



Så nu är jag redo för höstkylan som kommer smygande. Kanske är lite tidigt att börja använda vinterjacka. Men inte för mig. Det är nämligen iskallt när jag åker till skolan på mornarna. Så ett plus till att mina vinterjackor inte blivit stulna (då min skidjacka blivit det - thanks to mom).

Sitter just nu och väntar på att jag ska kila ner till bussen så jag kan åka hem igen. En helt värdelös dag - då jag kunnat sitta hemma och plugga no i stället.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback