Bär jag på en hemlis kanske ;)?

Då har man gått en mil i uppförsbacke också då.. Allt skall ju hinnas med innan man dör. Efter halva sträckan ville jag gå av, efter 6 km - lägga mig ner, efter 8 km -hänga mig och efter 9 km trodde jag att jag var död o lika bra att fortsätta hela milen ut.
Efteråt känns det som om man skulle kunna göra om allt för att man är så stolt över sig själv, faaast det får bli i morgon i så fall.

Kom precis hem, snöar/haglar i Upplands Väsby för tillfället, inge vidare trevligt att gå ifrån bussen i sådant äckligt väder. Ska ta o hoppa in i duschen nu sedan blir det till att äta något innan jag börjar städa.

Får ju nattligt besök inatt ;);) Kan ni gissa vem det är???

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback