Bildmarathon

Fjällenbilderna :D:D:D:D


Felicia and the snowboard


Stöten. World Cup backen längst till höger.


Närmare bild på backjäveln - Brant som fan


Utsikt från toppen


utsikt från toppen, det vita längst bort ttill vänster om
mitten är också berg


Felicia lite orolig för nedfärden.


Mer utsikt from the top, medan Felicia samlar dig.


Stolt Felicia efter att ha tagit sig ned för en liten bit av
backen, den smalaste delen.

Sådär.. nu har ni fått sett lite bilder på lillesyrran, pisterna och utsikten. Varför jag inte la upp bilder på mig är för att jag brännde mig i solen så jag var kräftröd i ansiktet, nu vet ni. Lite senare får ni bilder på mig från idag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback