BLÄ

Idag har vi tränat massor på teatern som har premiär i morgon, går halvbra. Vissa kan inte ens sina repliker, konstigt nog.
Har även haft tid för en massa onödigt tjafs på grund av folk som inte kan hålla vad de lovar och gjort av några timmar i kyrkan. Nu är det bara 7.5 timmar kvar.

Har nog inte riktigt vart min vecka, det här. Känns som om jag lika gärna skulle kunnat ligga i dvala.

Hoppas det vänder, annars kommer jag inte att vara glad. Men vi får se om helgen har någonting att komma med, det vet man inte. Har tappat tilliten för vissa så vi får se vad som händer o fötter.

Snart kommer i alla fall Jassa hit, hon sover hos mig eftersom vi börjar rätt tidigt i morgon och ska repa inför pjäsen hela morgonen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback