Hemligehet avslöjad

Jassa var mitt sovsällskap inatt.... Nu vet ni ;) En del som trodde att jag tog hem en kille över natten, men något sånt skulle aldrig hända. Vi kollade på en massa roliga youtubefiler och en del av I taket lyser stjärnorna innan vi gick och lade oss ca 00.15. Sov som en stock :D

Veckarklockan väckte oss kvart över 5 i morse och sedan snoozade vi till kl 6 innan vi bestämde oss för att jag skulle ta ut sovmorgon och så sov vi vidare till 07.30.

Åkte till skolan och hade rep på Draman inför en pjäs som har premiär nästa fredag. Går inte så bra ännu, men förhoppningsvis kommer vi igång.

Nu har jag haft håltimme sedan kl 11 och snart är det dags för matematik B - astråkigt. Sen är det Italienska och efter det hem för att plugga Svenska till på torsdag då jag har muntligt i nationella. Får se om jag orkar städa idag också, det ska man väll endå hinna med.

Ikväll blir det nog rätt lugnt bara plugga. Upp kl 6 i morgon och gå i skolan opch sen dra en mil på gymmet igen... Jobbigt som F*N men motion är alltid bra.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback