In ya face

Blev en timmes powerwalkande på eftermiddagen, riktigt härligt. Kom hem lagom till solen gick i moln. Nu har jag precis ätit middag bestående av ris, kyckling och sallad. Mest sallad och minst ris. Känner mig så enormt duktig. I morgon är det tänkt att jag ska powerwalka med kusinen innan frukost, men Cattis kanske kommer hit o sover över så blir nog en powerwalk på eftermiddagen istället.

I morgon blir det fil och mûssli till frukost, couscous med tonfisk till lunch och sallad till middag. Känns som att folk inte tar mig seriöst nu :S
Om Cattis kommer så blir det en långprommenad till Väsby station för att möta upp henne, det är en liten bit. Annars får jag väll ragga annat sällskap.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback