Kusiner & promenader

Gick upp ur sängen vid 10-tiden och åt frukost. Sedan gick jag hem till min kusin och därifrån tog vi en halvtimmes promenad hem till hennes mamma, där min äldre kusin var. Vi gjorde i ordning lunch - Linssoppa med lök och potatis - muuuums. Sen tog vi ut barnvagnen med min äldre kusins dotter och började röra oss hem.

Blev lite svårt att formulera det här korrekt... vi stal alltså inte bebisen, min äldre kusin följde med oss en bit på promenaden och sedan skiljdes vi åt medan jag och min första kusin gick hemmåt. Totalt vart ute och gått i lite över en timme.


Kusinbarnet Amanda

Nu blir det en dusch och efter det lite plugg om jag känner för det. Mitt bankomatkort har äntligen kommit hem på rätt adress så nu ska det ner i plånboken. Även fått hem min La redoute-beställning ner till Ica, så orkar jag ska jag nog trava ner dit senare.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback