Sådär ja

Nu har jag packat, ätit frukost, sminkat mig, fixat håret, klätt på mig, noppat ögonbrynen och matchat accessoarer.
Tid tar det om man gör allting långsamt.


Kameran ger verkligen inte sminket någon rättvisa

Blev ett byte av kläder också, hade tänkt ha en utav sommarklänningarna till en svart tunn tröja och "skinn-leggings" men det tillät inte vädret, så istället fick det bli t-shirten på bilden och skinnleggingsen till ett par svarta ballerinaskor. Funkar det med.

Är absolut inte pepp på att åka egentligen, åker enbart för att vå vara med han, vore ju egentligen rätt konstigt om jag åkte på grund av någon annan anledning.

Nu spelar Djurgården finalomgång 2 och det ser inte ut att gå så bra med 2-0 till HV71.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback