2 Looks för under 200:-

Vart i skolan och skrivit prov idag. Kändes bra men fattar inte riktigt hur jag tänkte, försvårade allt för mig. Skulle bevisa mitt vokabulär genom att skriva en novell som handlade om 10-åriga Emilia... En 10-åring har ju inga vida tankebanor direkt. Jaja, hoppas det gick bra.


Åkte till Solna Centrum en stund när jag skrivit klart. Skulle byta en tunika. Köpte även en transparent skjorta i svart och i farten ryckte jag med mig ett 2-pack Leggings. Behöver jag faktiskt.







Ljus skjorta/tunika 149:- H&M
Transparent, svart skjorta 99:- H&M
Leggings 30:- H&M

2 HELT olika looks för bara 278:-
Blir ju totalt 2 olika utseenden för under 200 kr
Tänk elkelt och handla smart.



Jag kommer matcha den svarta skjortan till jeans/leggings och svart spetslinne, den ljusa skjortan till jeans eller leggings. Samt addera accessoarer, kommer bli guld till den ljusa tunikan (färgen är begierosa) sen tänkte jag dra till lite nitar till den svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback