Döööö

Pluggat hela dagen och början av natten, blir en eller 2 timmar till. Känner jag Jennie rätt så ringer hon och väcker mig omkring 9 i morgon. Kommer vara ett vandrande lik framöver. Lovar att bloggen kommer igång igen när skolan börjar på måndag, just nu har jag för mycket i görningen.


I morgon ska jag plugga, köpa ny telefon och plugga ännu mer. Kan bekräfta nu att jag pluggar förgäves. Finns inte en chans i världen att jag är klar till på torsdag. Böckerna är inga problem. Inte läsloggarna heller. Debatterande texten går att ordna ihop men filmanalysen... Den där jävla filmanalysen drar ner mig i skiten. Inte en chans att jag hinner få den gjord i natt eller i morgon.


Stress och ångest, magont... Fattar inte när man ska få ta det lugnt och bara andas in och ut i normal takt istället för att hyperventilera, som man gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback