I am, I am happy



Fick en födelsedagspresent i förskott av mamma och pappa idag (är ju faktiskt 11 dagar kvar till min födelsedag).
Nu jäklar blir det bra ljud till datorn. Tyvärr möttes jag av första problemet redan när jag öppnade sladdförpackningen. Såg nämligen att det var 3 kontakter, min laptop har bara 2 ingångar... Så jag måste köpa en adapter som gör att jag får 3. Kunde i alla fall koppla in sidohögtalarna med hjälp av en kontakt. Och ljud är det absolut, kan jag säga, trotts att det bara är de 2 minsta högtalarna som är kopplade (de 2 understa till vänster på bilden). Längtar verkligen tills jag kan koppla in de resterande 3 högtalarna, då jävlar blir det åka av.

För övrigt börjar jag må lite bättre. Kanske är för att jag är så glad just nu - är det därför så slår det tillbaka när jag lägger mig och jag blir jättedålig igen. Men så länge jag är glad tänker jag sitta här och njuta av min lilla dators stora ljud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback