Oväntat besök

Kollat på film med syrran för att inviga det nya ljudet. Efter filmen sprang den här oinbjudna gästen omkring på mitt golv. Jag höll på att kräkas på plats, blev skakig i benen och trodde att jag skulle svimma. Jag och Felicia tog på oss våra löperskor och utrustade oss med en varsin krycka innan vi gick tillbaka in i rummet för att hitta den bortjagade äckelpottan.

Med lite sammarbete (mestadels från felicias sida) lyckades vi döda spindeln/monstret. Nu har jag spindelslämm på min matta men liket kastade jag ut genom ytterdörren varpå jag stängde mitt fönster för att slippa fler "nära-döden-upplevelser".

Ska kolla en till film och försöka smälta den här tragedin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback