Dagen

Precis kommit hem. Började med att hämta en bok i skolan, tidigare idag. Sen överraskade jag mig själv genom att åka ut till outlet för att gå in på Mediamarkt och kika mobilpriser. Fick jämföra en del olika innan jag bestämde mig för vilken jag ska köpa från Elgiganten. Efter det åkte jag till Jakobsberg och bestämde träff med min syster i Barkarby. Hon skulle träffa André och åka till stan så jag hakade på.


När ett par timmar passerat åkte vi tillbaka till Jakobsberg, André hem till sig och jag & Felicia hem till mamma och pappa. Åkte och handlade, kollade på tv och så vidare.


Fick se min lönespec precis.. Blev riktigt glad faktiskt. Trodde att jag bara skulle få ca 250:- men blev närmare 800:- inte mycket men bättre det än en skrattretande lön på 250. Jobbade ju trotts allt bara 1 dag i juli. Resten var betald semester. Synd att de pengarna kommer nästa Onsdag, vill nämligen ha dem nu så jag kan ta en öl i morgon.


Nu handlar det ju bara om minuter innan datumet slår om till 17:e och jag blir 18 år, är faktiskt lite pirrig i magen *hihi*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback