Suck -.-

Happ, inga bilder dök tydligen upp igår... Lade in ett jätteinlägg med bilder och text, gör ett nytt försök i morgon då. Skulle gjort det nu men fick en överraskning, jag inte tyckte om, att ta itu med när jag kom innanför dörren. Uscha, nedstämd, ledsen, knäckt och Gud vet vad.


Face to face-talk med Kari i köket med stängd dörr. Inte första gången det händer, men just den här jävla gången fick det räcka. Tidigare har jag bara svalt allt men nu var det nog med sånt. Fick visserligen svälja en hel del nu med men gjorde iaf min röst hörd nu. Hon fick även ett par tårar att träda fram, första tårarna som fallit sedan i Maj och det gjorde bara ont.


Jag ville inte sitta där och gråta. Jag vill gråta över viktigare saket. Jag VILL ju gråta ut men inte där och inte över det som sades då. Jag vill släppa ut allt vid rätt tillfälle och än vet jag inte ifall det rätta tillfället någonsin kommer. Men en dag ska jag gråta ut, bara inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback