Trött



Igår var det julavslutning på skolan. Jag dygnade så kan lova att jag var trött. Var vaken i lite mer än 30 timmar. När jag kom hem vid halv 5 på eftermiddagen igår så satte jag på en film och somnade sa 40 min senare. Blev tydligen väckt 2 ggr av Kari som sa att det var middag... Har inget minne av det, fick höra att hon tyckte att jag var otrevlig som inte kom och åt med de andra.


Sov till kl 11.00 idag och har vart trött hela dagen för att jag sovit för mkt. Skulle börjat packa väskan till Egypten men det har jag inte orkat så får göra det i morgon, hoppas jag inte glömmer något. Efter att jag packat i morgon ska jag åka hem till mina föräldrar och spela bingolotto, vilket vi gör varje uppesittarkväll. Efter det kör pappa hem oss så vi kan packa det vi glömt och sedan åka iväg till Arlanda... ska vara där kl 05.00, planet avgår 07.00.


Ska försöka slänga in ett inlägg i morgon innan jag ger mig av till päronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback