Björn Skifs - Krama dig

Godmorgon.

Skönt att vakna upp till en nästan molnfri, blå himmel och fågelkvitter.
Kände att det var en perfekt morgon för att bara ligga kvar ett tag i sängen och stirra ut mot oändligheten. Medans jag låg där och myste med allt det vackra för mig själv så lyssnade jag på
Björn Skifs låt Krama dig, ni som har sett Sommar med Göran borde känna igen den. Jag tycker egentilgen inte att själv låten är bra men den är mysig på något sätt.

Lyssna och mys.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: casandra

Okej =) vill helst bli av med den snabbt, och om ja väntar så länge så kanske du inte köper den i alla fall sen ;) men om den finns kvar så =)

2010-02-07 @ 11:57:18
URL: http://kennyman.blogg.se/bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback