Doktorsbesök

 

Idag var jag hos läkaren efter första lektionen som var Tyska -prov. Gick säkert skitbra.
I alla fall skulle jag till doktorn för att kolla upp min magkatarr - som visade sig vara stressmage och inte alls makatarr. Ska få några tabletter som jag ska äta fram till i mitten av april då jag ska träffa en psykolog för mitt magbesvär. Visade sig nämligen att stressen måste utredas genom psykologi för att få se varifrån all stress kommer och för att jag ska kunna åtgärda problemet.

Efter sjukhuset åt jag och Kari lunch på Donken, det var jag värd. Jag är jätterädd för läkare och tycker att jag skötte det jättebra. När jag ska till en läkare så får jag alltid en massa mardrömsfantasier om vad läkaren kommer att göra. Min bild av en läkare har alltid vart att de har jääääätte-stora sprutor och typ tömmer hela kroppen på blod när man tar blodprov. Jag är livrädd för läkare. Den jag hade idag
slog mig i magen och bankade en hel del för att konstatera att jag äter mat för snabbt. Fattar inte hur man kan konstatera att jag inte tuggar min mat ordentligt bara genom att slå mig i magen. Usch doktorsfobi är vad det är. Fast det har jag bara berättat för Fredrik, ingen annan vet om det.

Men nu vet hela Sverige om det helt plötsligt. Åkte tillbaka till skolan för att ha datakunskap sista lektionen, gick asbra. Efter mycket om och men så bestämde sig SL för att fungera hyffsat bra.Så nu ligger jag här hemma i sängen o ska glo på SATC.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback