Heel-O-Holic

Dagen började med att vi fick lyssna på Sverige - slovakien ishockey OS live på lektionen. Efter det satt jag och Jassa och asgarvade åt IKA i rutan :D Gammalt barnprogram från min barndom. Min svenska lärare sa att hon precis kom på vilken målgrupp jag och Jassa tillhörde.

Efter skolan åkte jag till Jakobsberg för att gå på möte, lyckades köpa skor på DinSko också... Inte riktigt glad över det men men, snygga var dem. (tycker jag och många andra)



Klackhöjd: 9 Cm
 Pris: 199:- (på REA, Ord= 299:-)

Jag diggar dem iaf. Ska hämta ut mina andra klackar på måndag och i morgon ska jag köpa strumpbyxor/tights och en kjol. Sen blir det till att åka till Fredrik och bosätta sig över natten bara. Lite mysigt sådär.

Slänger in ett inlägg på Lördag efter jobbet.
Ciao

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback