Humoristiska underkläder

Hemklickat.

You just gotta love Dunken.se

Idag shoppar jag inte för att jag är ledsen utan för att det inte gick igår (då jag var ledsen). Har kommit på att jag ska rensa min underklädeslåda i garderoben, har så mycket som inte används där och då kom jag på den briljanta idén att jag ska ersätta de sakerna med 4 nya hotpants som jag kommer att använda. *Jippie*

"spank me I've been a bad girl & I know you want to lick it" och de röda hotpantsen kostar 79:-/st. "How you doing" kostar 89:- på Dunkens kategori REA.

Under kategorin underkläder hittar man ett flertal hotpants att välja bland med olika texter. Ett par till orginalpris kostar
139:-. Det finns även sett med linne och hotpants som kostar 235:-

En vacker dag kanske man ska beställa ett sådant sett.

Sidan har en hel del annat att bjuda på också, riktigt roliga prylar kan man hitta utan att bli urfattig.

Det blev i alla fall min nya favoritsida just nu. Var in på den första gången i höstas och sparade i favoriter sen blev det lixom aldrig av att gå in igen.
Ett stort PLUS. www.dunken.se - för er som älskar humor och är vågade av er.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback