Lev ditt liv. Ät vad du vill.



Jag kom hem runt halv 7 ikväll.

Efter skolan åkte jag med Jennie och hämtade hennes hund på dagis sen åkte vi hem till henne för att lämna honom och efter det käkade vi på Burger king. Jag åkte hem och sen bad syrran mig att gå med henne till ICA för att köpa Ben&Jerry's, för den tjänsten var hon tvungen att bjuda mig på en. Fick bli Fish Food eftersom jag inte vågar testa något nytt ifall det är äckligt.

Kollade på Outsider medans jag år glassen. Ikväll handlade programmet om kvinnor med fettfobi och liknande. En brud var sjukligt rädd för feta människor, en annan försökte att förbränna så mycket kroppsfett som möjligt för att vara med i en boddy-buildingtävling och den tredje var så äcklad av sitt fett (som inte fanns) att hon inte vågade visa sig i bikini eller shorts.

Mitt i allt snack om fett och tjocka människor satt jag o käkade Ben&Jerry's.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback