Overwiev



Pratade precis med Fredrik i långt över en timme.

Vi snackade en hel del om hans kommande resa till Amsterdam - som jag är helt emot. Aldrig i mitt liv att jag skulle låta han åka dit om jag fick bestämma. Men nu är det inte jag som bestämmer, så han och hans kompis drar dit på sportlovet. Jag har faktiskt ingen aning what for, någonting om arkitektur har jag för mig.

Hoppas bara att det inte är för något annat. Vi vet ju alla vad Holland är känt för... Det är inget jag behöver säga, men ni som inte vet - bilden är en ledtråd. Fast nu tror jag ju inte att han är så dum att han skulle åka utomlands för en sådan sak. En riktig idiot hade ju faktiskt åkt till riktiga plantodlingar i sydamerika.

Här sitter jag nu efter ett
"Puss o Go natt, älskar dig, sov gott", eftersom han inte vet ifall han kommer hem i rimlig tid ikväll och eftersom jag inte har pengar på min telefon. Kari skulle köpt påfyllning igår men glömde bort det. Jag klarar mig inte en dag till utan pengar på mobilen, mår fan psykiskt dåligt av att inte kunna smsa tillbaka till de som smsar mig.

By the way undrar jag vart Kari är någonstans. Trodde det skulle bli middag här i huset men apperantly not.
Skumt egentligen, en sak... I morse trodde jag att det var måndag fram till lunch, sen trodde jag helt plötsligt att det var torsdag

Jag har mått bra hela dagen och vart jätteglad. Fredrik skickade ett sms runt 9-tiden om att jag skulle ha en bra dag och sen var jag glad... Fram tills nu, min msn fuckar, datan är trög, jag är hungrig och har inga pengar på telefonen. Jag får ärligt talat snart DAMP!!! Fattar inte vad fan det är med datan, något är bara jättefel. Men å andra sidan fattar jag ingenting just nu, allt är bara konstigt. Inget är som det ska.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback