SATC - Det nya heroinet

Vaknade till som hastigast kl 09.00 och såg att jag fått ett sms kl 08.53 där det frågades om jag var vaken. Vipps så var jag klarvaken i ca 15 minuter, sen somnade både jag och smsaren om. Efter ungefär en timme vaknade jag av ett nytt sms, vi smsade en stund sen somnade båda om. Vid halv 12 vaknade jag och sen dess har jag vart vaken. Inga nya sms - tråkigt nog.

Idag är det vackert väder ute. Funderar på att gå ut o ta en promenad men känner endå inte riktigt för att frysa ihjäl. Blir nog till att se det fina vädret genom mitt fönster. Blir nog fruktansvärt mycket Sex and the City idag. Är inte klar med andra säsongen än *hihi*. Det är som en drog som gör mig beroende av att kolla vidare, jag älskar det.

Ikväll blir det till att plugga tyska också.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback