Secret Missions ;)


A looong time ago.

Har håltimme för att andra har svenskaredovisning. Själv sitter jag här och rullar tummar med Jassa, letar lite adresser runt om i Stockholm i "alla kanter och hörn" - som någon snubbe sa för en timme sedan. (PHAIL) Jag och Jassa ska på ett secret mission på måndag tänkte vi. Jag är ledig då och hon har utvecklingssamtal så jag ska träna under tiden hon har samtal.

Nu fick jag precis reda på att jag har en läxa på 11 sidor som ska vara klart på onsdag, HELA Lindome-fallet (för er som vet vad det är). Och det är verkligen inte snålt med text, tar typ en timme att läsa igenom det :o + 8 frågor till det. Ska springa ner till min lärare och hämta det där häftet.

Jassa och Mathilda signar ut - slut

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback