Sommarplaner = Galet crazy



Kort uppdatering över igår:
Åkte hem till Fredrik efter skolan och glodde på film. Efter det åkte jag hem och pluggade, somnade senare i boken jag läste.

Idag:
Jag försov mig.... Började 8.00 men var i skolan 8.45 tack vare Jennie som ringde och väckte mig 07.15. Jag och Jassa började prata om att hon och hennes kompis ska dra ner till Göteborg i sommar för att gå på Pinks konsert på ullevi. Den diskussionen slutade med att jag också hakar på. Så troligen tar vi tåget ner ett par dagar innan konserten och tältar sedan i stan, SO FUCKUNG AWESOME!!! Den här sommaren kommer äga förra sommaren med hästlängder. Biljetterna kostar från 495:- till 625:-. Är inte världens största fan av Pink men fatta upplevelsen folks. Takida kör som förband och det var lockande. Blev riktigt taggad.

Kollade även upp en del lagar som kan komma att stoppa våra tältplaner. men enligt allemansrätten har man rätt att tälta på en plats i 24 timmar. Sen räcker det med att flytta tältet 5 meter så får man tälta 24 timmar till. Easy as that! Inget kan stoppa 3 naiva tonåringar från att leva livet till max.

Längtar tills biljetterna är bokade och tåg/buss fixat. Hoppas verkligen att detta blir av nu, annars tvingar jag Jassa ner på samma vilkor fast till Liseberg istället (ifall biljetterna till konserten tar slut vill säga). Fan vad kul att backpacka ner dit, jobbigt dock att vi måste bära med oss hela tältet och all packning in på Ullevi, jag kommer verkligen inte våga lämna väskan i tältet mitt ute på gatan.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: jassa

SPIKAT!! KOMMER BLI AWESOME!!

2010-02-21 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback