10/1 - 2010


Bild från i somras.

Gick rätt bra att ta sig upp i morse

Efter 45 minuters snooze, vill säga.
Gick upp, klädde på mig, plattade luggen, åt frukost och borstade tänderna innan ajg gick till bussen. Hade tyska och engelska i skolan innan jag blev hemskickad. Näe de e verkligen livshotande att gå till skolan när man är lite förkyld och mår illa. Skulle göra prövning i Svenska A nu på onsdag, tyvärr ahr jag naturprov då så hinner inte plugga till båda. Svenska prövningen skjuts upp till i Augusti. Jag hoppas verkligen att det inte blir den 17:e, 18:e eller 19:e. Då förstör det min födelsedag som är den 17:e.

Nu sitter jag här hemma och glor i taket. Skall lägga mig i sängen o lyssna på musik om ett ögonblick och i eftermiddag ska jag plugga. Så ser min dag ut.

Peace out
 ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback