Bildupplägg från helgen

Vaknade ca 13.20.

Har precis kommit ut ur duschen och nu sitter jag och försöker ragga upp en tjej till min killpolare. Så om någon är intresserad av en blinddate så får ni gärna säga till (hahaha). Nej skämt å sido. Han behöver en tjej o då kollar jag upp lite tänkbara. 3 St som skulle kunna tänka sig att träffa honom än så länge.

Jag förväntar mig inte att de blir tillsammans direkt, de får se det som med alla andra människor, man måste lära känna en person innan man kan komma ock säga hor den är.

Nu sitter jag o väntar på Amanda. Ingen aning om vad vi ska hitta på men något blir det :D

Slänger upp lite bilder från helgen också ;)

En kväll med vänner börjar ALLTID med egobilder på mig!!!



Cattis... Blev en riktig julbild. Och Ogge som sa att han inte fastnar på bild



Drinkarna :D Minttu, mjölk och en drinkmix som gör det rött.
Godare blir det helt enkelt inte om man gillar polkagris. Och så en bild på mig när vi kommit hem till Emelie och precis skulle gå och lägga oss. Kl var strax innan 4 på morgonen.



Drack bara en polkagrisdrink, 2 Cider 2,25:or och en Kiwilikör med i stort sätt bara sprite. Gick därifrån lite gladare (till sättet) än när jag kom.

Föna håret som gäller nu och så vet man aldrig vart jag sover inatt. Tror att det blir hemma, men skulle kanske va hos Fredrik. Och då måste håret vara fixat. Så det så. För då luktar det gott.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback