Blodet droppar



Kom hem för ett tag sedan

Jag och Felicia åkte till Solna och mötte upp Amanda för att jag skulle träna. Alltid roligare att träna med någon, vi 3 gymmade i 2 timmar. Kändes lite som ett lekpass för mig eftersom jag var tvungen att visa dem hur maskinerna mungerar. Idag blev det alltså helkroppsträning för mig.

Duschade precis och skulle i vanlig ordning raka benen då jag upptäcker att mina rakblad blivit alldeles för slöa... vilket ledde till att jag skar mig på 2 ställen samtidigt. Det bara
rinner blod och det vill inte sluta. Hur mycket man än torkar så bara fortsätter det att forsa. Fick ta en kompress (hittade inga plåster) så nu hoppas jag att det ska sluta, jag blir illamående när jag ser blod.

Väntar nu på att Fredrik ska åka hem så att jag kan visa han ett klipp på youtube från ett barnprogram som jag gillade när jag var liten. Tills dess ska jag plugga datakunskap.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback