Good night sleep tight



När jag vaknar senare idag så måste jag städa mitt rum klart. Jag får nämligen finfrämmande.
Amanda och Fredrik som kommer på besök. Han skulle tagit med någon kompis men han skulle på date eller nått sånt. Så nu får vi tre sitta och uggla.

Fick veta att vi troligen blir ensamma hemma också. Syrran drar på BIO och fosterfamiljen ut o shoppar + går på hockeymatch. Det lämnar huset i mina händer o då måste jag laga middag i morgon. USCH, tänk om jag bränner allt. Känner värsta pressen på mig.

Men det enda sättet jag kan misslyckas med kyckling på är att jag saltar för mycket och det tänker jag inte göra.
Det blir förhoppningsvis kyckling, annars är det kört. (hahahaha) Skämt å sido. JAg kan laga mat om jag vill, bara det att jag inte är allt för bra på det.

Då får man öva i morgon, bra det. Behövs nog. Annars kommer jag ju aldrig behöva använda grytvantarna, som man fick i julklapp, i framtiden. Då blir det till att käka ute varje dag.

Ska krypa ner o sova nu så att det blir morgon snabbt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback