Just how I feel

Legat i soffan o kollat på Red Eye och Blackout för att slippa tänka på allt.

Mår verkligen inte bra som allt är just nu. Här kommer det som bidrar: Den kommande rättegången, kärlekens avkomma; osäkerheten, mina miljöombyten, mitt nya jag och slutligen Fredrik.

Blandar man ihop alla känslor som jag har, angående allt det här, i en enda röra så får man fram det tillstånd jag är i just nu. Det är inte lätt. Ingenting är lätt för mig just nu. Jag försöker göra alla till lags men glömmer bort mig själv. Eller är det kanske jag som är en egoist för att jag gör alla till lags för att själv få som jag vill?

Hur det än är så vill jag bara bort härifrån. Jag vill inte mer, jag orkar inte mer. Alla säger att de förstår hur jag känner men ni förstår ingenting.

Vet ni tillexempel hur det är att ha en morsa som är alkoholist samtidigt som man själv försöker allt man kan för att imponera på sig själv genom träning/skola/jobb w/e. Medans man gör detta måste man anpassa sig efter nya platser att bo på. Under tiden skall man
fighta OLYCKLIG KÄRLEK, kunna bevara vänskapsband, ta hand om sig själv, sortera alla känslor som detta för med sig och kunna hålla reda & separera alla tankar ifrån varandra.

Jag vet inte vad ni tycker. Men jag tycker att det är väldigt mycket på samma gång, så mycket som jag inte behöver.

Jag vill bara leva lycklig och glad, känna mig omtyckt och älskad.
Vara den jag är...

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback