R.I.P my bed

Fick tag på sötnosen idag i alla fall. *HAPPY*

Tyvärr brakade min säng ner i golvet 5 minuter efter att vi lagt på luren. Så nu kan jag varken sitta eller ligga ner i den. Måste då också påpeka att detta inte hade någonting med mig att göra. Jag såg för någon vecka sedan att benen började vikas lite inåt, beror på att man måste skruva fast benen lite extra ca varannan månad, vilket vi inte gjort. Så när jag drog undan sängen för att dammsuga under så föll ena benet av. Innan läggdags blir det till att skruva och byta sängkläder.

Gick hem till min kusin strax efteråt för at tkolla in hennes nya lägenhet, som de håller på att måla om. TYdligen ska allting vara vitt och det var absolut inte fint. Är glad att jag slapp hjälpa till. Dock råkade mina mjukisbyxor ut för några små färgolyckor.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback