R.I.P My iPod 'n' things

Hejhej!

Har precis pratat med Fredrik i telefon i 3 timmar och 44 minuter, det ni.
Blev ingen hemkomst igår. Jah åkte till Anna för att hämta väskan så hamnade vi på fest. Var jag, cattis, Anna och Veronica. Senare kom några nära vänner också dit.

Kollade igenom väskan efter min parfym, när jag hade hämtat den. Upptäcker då att min D&G parfym för ca 600:- (överdriver inte) har blivit stulen. Den finns inte. Helt borta. Så ringde jag då till Fredrik för att beklaga mig och han säger att han inte hittar sin iPod. Då kommer jag på att jag inte kunde känna MIN iPods sladd till hörlurarna i min väska. PANIIIIIIIK!!! Då har min iPod nano och mina kosshörlurar också blivit stulna.
Alltså blev
min iPod, hörlurarna och min D&G parfym stulna på nyår för att jag glömde kvar min väska.

Förstår inte hur man kan göra så mot mig. Mot mig av alla. Jag kände alla på festen och endå kan folk göra så mot mig. Nu måste jag sitte och spara mina kommande studiebidrag för att ha råd att ersätta dessa med nya grejer. Känns ju inte så roligt för mig.

I alla fall så gick jag och Cattis hem till Emelie och sov över. Vi skulle sovit hos Anna men vi orkade inte med henne, så vi drog ifrån festen vid 2-3 tiden.

Bilder kommer i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback